دانشنامه مهندسی صنایع

همه چیز در مورد رشته مهندسی صنایع!

معرفی و دانلود نرم افزار Minitab Quality Companion

امروزه Minitab اغلب در اجرای پروژه های شش سیگما، CMMI و دیگر رویه های آماری مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت Minitab دو محصول دیگر را نیز ارائه می دهد که مکمل نرم افزار Minitab می باشند. Quality Companion یک ابزار یکپارچه جهت مدیریت پروژه های شش سیگما و تولید ناب که اجازه می دهد داده های Minitab با مدیریت پروژه و اسناد ترکیب شوند. این نرم افزار یک نرم افزار مکمل برای نرم افزار minitab محسوب می شود.

.  برخی از ویژگی های نرم افزار Quality Companion

  • FMEA (حالت شکست و تجزیه و تحلیل اثرات): شناسایی علل بالقوه برای یک شکست محصول یا فرایند، پیش بینی اثرات ناشی، و اولویت بندی اقدامات مورد نیاز برای آنها را کاهش دهد.
  • ماتریس  Pugh: مقایسه پیشنهادات طراحی محصول و استراتژی های بهبود و تعیین آنهایی که بهترین تطابق با الزامات و اهداف مشتری  را دارد.
  • ارزیابی ریسک پروژه: ارزیابی اینکه آیا یک پروژه بالقوه با موفقیت در زمان مشخص شده می تواند تکمیل شود.
  • آنالیز مالی: برآورد صرفه جویی پروژه خود را و بازه زمانی برای درک کردن آن.

  شما می توانید نرم افزار  Quality Companion

لینک دانلود

.

منبع دانش نامه صنایع ، سایت نرم افزار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی




بسم الله الرحمان الرحیم
با توجه به این که رشته مهندسی صنایع یک رشته با طیف وسیعی از زمینه های مختلف از جمله مدیریت و کنترل پروژه ، مدیریت تولید و عملیات ، تعمیرات و نگهداری ، حمل و نقل ، تحلیل سیستم ها ، طراحی و ایجاد واحد های صنعتی ، کیفیت و ... است . لذا در اینجا سعی بر این داریم که علاوه بر معرفی کوتاه و مختصر سایر زمینه ها به زمینه مدیریت تولید و عملیات به صورت کامل تر و مفصل تر بپردازیم.

"علم چندانکه بیشترخوانی/چون عمل در تو نیست نادانی"
پیوندها
sanayefile.ir | صنایع فایل